Ultimate Games

Ha játékfan vagy? ITT A HELYED

                                           STARCAFT 2

                                        (wings of Liberty)


Bevezető:

A StarCraft II: Wings of Liberty egy valósidejű stratégiai (real-time strategy) számítógépes játék, a két részes StarCraft sorozat folytatása. A játék 2010. július 27-én jelent meg, Microsoft Windows és Mac OS X operációs rendszereren futtatható. Két kiegészítő csomag fogja követni, a Heart of the Swarm[5], és a Legacy of the Void

26. században a Tejút galaxis egy távoli pontján három intelligens faj néz szembe egymással: a Földről száműzött bűnözők és egyéb "nem kívánt" személyek nemzedékeiből kialakult két rivális csoport, a Terran; a rovarszerű, egyetlen központi tudat irányítása alatt működő, több, genetikai úton fertőzött fajból álló, hatalmas Zerg raj; a magasan fejlett technológiájukat saját telepatikus képességeikkel ötvöző Protossok. A Wings of Liberty-ben a Terran faj történetének folytatását, míg a Heart of the Swarm-ban, és a Legacy of the Void-ban a Zerg illetve a Protoss fajok küzdelmeit élheti át és ismerheti meg a játékos kampányszerűen egymásra épülő küldetés-sorozatokon keresztül. A játék a StarCraft: Brood War eseményei után négy évvel játszódik. Abban Jim Raynor pályája követhető nyomon, aki lázadócsapata élén felveszi a harcot az önkényes diktátorrá vált Arcturus Mengsk vezette Terran Domíniummal. Mindazonáltal Raynor maroknyi csapata képtelen jelentős kárt okozni a Domíniumnak, ezért a Wings of Liberty történetének elején már elitkatonai szervezetből zsoldoshadsereggé züllött, titokzatos munkaadói megbízásából egy ősi faj, a Xel'naga elveszett ereklyéi után eredő, megkeseredett törvényenkívüliként áll előttünk. A játékban sok régi karakter és helyszín visszaköszön, miközben új hősökkel és világokkal bővítik ki a StarCraft univerzumot.A játék jelenleg koreai, angol, német, francia, orosz, spanyol, lengyel, és olasz nyelven érhető el.Egységek [szerkesztés]</P><p>Az új StarCraft részben sok régi egység és épület maradt meg[16], néhányuk modelljét, és nevét dolgozták át. A korábban ismert egységek képességei módosultak, vagy magával az egység eltűnésével megszűntek. Sok egységet már a játék készítése közepén elvetettek, de az ígéretek szerint a kampányok alatt a régi egységek is viszontláthatóak lesznek.[17] Az új egységek általában a StarCraft által ismert egyensúly jegyében lettek megalkotva, többségében csak átveszik az első rész valamelyik korábbi egységének szerepkörét.</p><p>A terjeszkedést az elődhöz képest radikálisan megváltozott. A Terran mobilitást a Protoss , és a Zerg is elérheti; a protossok a Warp Prism[18][19] egységet használva képesek gyorsan pszi-erőmezőt generálni, míg a zergek az Overlord[20] segítségével fertőzhetik meg a talajt a térkép bármely pontján, így a kettejük sajátos korlátozásai lényegesen csökkentek. A felderítés lehetőségei is megváltoztak; a többjátékos módban elérhetővé vált egy szabadon elfoglalható semleges épület, a Xel'naga tower (Xel'naga torony)[21], amely nagyban kiterjeszti birtoklójának látósugarát, továbbá megjelentek az adott pályatípusra jellemző látást akadályozó elemek, mint az űrplatformok belsejéből áradó füst, vagy a bolygókon található növényzet, amelyek egész falat alkotva rejthetik el a földi seregeket az ellenség szeme elől.

Battle.net:

A StarCraft II alatt a többjátékos módot a játék legfontosabb aspektusává kívánják tenni. A változások a Battle.net továbbfejlesztésével kezdődtek meg, ahol új verseny-létra rendszert készítettek a rangsorolt játszmák, és az új meccsalakító mechanizmus érdekében - így az új rendszerek együttesen segítik a játékost, hogy képességeihez mérve vele egy szinten álló kihívókkal kerülhessen egy játszmába. Ráadásul a beépített újrajátszási lehetőségnek köszönhetően a játékos korábbi meccseit, vagy akár az interneten közzétett visszajátszásokat is visszanézheti, így fejlesztve stratégiai képességeit, fedve fel új taktikai lehetőségeket. A Blizzard továbbá kijelentette, hogy a játékosok véleményét is figyelembe veszik, az ő észrevételeik alapján is kieszközölhetnek egyéb változásokat.

CSALÁSOK:

terribleterribledamage - Isten mód az egységeknek
whysoserious           - 5.000.000 Credit
moredotsmoredots       - Ingyen egységek
realmendrilldeep       - 5.000 Gas
jaynestown             - Rengeteg erőforrás
tyuhasleftthegame      - Nem lesznek feltételei a győzelemnek
overengineeredcodpiece - A 80-as szint zenéje

Diablo Easter Egg
-----------------
A Devil's Playground küldetésbe egy kis Diablo-t csempésztek a készítők. A jobb alsó sarokban "Lord of Terror"-t láthatod.

Space shooter mini-játék
------------------------
Bal klikk a Hyperian arcade machine-n és egy rejtett űrhajós lövöldözős játék jön be.

Felrobbanó lény
---------------
Ha többször egymás után Bal klikk-et nyomsz valamelyik lényen egy idő után felrobban.

Rejtett szöveg
--------------
Valamely egységen többször Bal klikk-et nyomva hangokat fogsz hallani.


VIDEÓK:

Trailer:  http://www.youtube.com/watch?v=RNoZavoJtL8

Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=vYMvbFb-R2M

AJÁNLOTT OLDAL: http://starcraft2.hu



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 3
Heti: 5
Havi: 49
Össz.: 6 553

Látogatottság növelés
Oldal: Starcraft 2
Ultimate Games - © 2008 - 2024 - ultimategames.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »